Bättring pågång.

Får panik över min bloggning men grejen är att jag är hemma typ 10 min sen åker jag någonstans så jag hinner nästan aldrig, så sjukt svårt att hinna med men gör allt för att hinna för den hära gången ska jag fan inte sluta så kom ihåg de så ni inte tröttnar på att vänta på nytt inlägg och så ;) Men men igår mötte jag Anna i stan kollade runt lite i olika äffärer fikade på uteserveringen, jätte mysigt! Så pratade vi en massa och sådära sen drog vi och mötte upp Tuva sen åkte vi hem till henne fixade lite saker, drack te och pratade lite. Sen drog Anna och jag och Tuva bestämde oss för att gå runt ute för de var så fint väder så vi satte på oss mjukisdressar och gick ut och gick en timme och pratade om allt typ. Exempel att jag borde/måste satsa på bloggen nu så det ska jag faktiskt försöka göra! Men sen sov jag iaf där vi spelade in massa roliga videos osv hehe! Dagen efter var de ju skola och dags för lida! Kul -.- Bilder osv kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0