Coach

Har vetat om detta märke rätt länge eftersom det är väldigt känd i USA och när pappa var där så berättade han om det. Men de har aldrig blivit att jag gått in och kollat på deras grejer ordentligt utan kollat lite snabbt, men så gick vi in på deras affär i London, de har ju bara så sjukt snygga grejer, väskor, klockor, jackor m.m. Ångrar nu att jag inte köpte en väska dära för så sjukt snygga och de hade varit betydligt billgare att köpa där en att behöva beställa hem en till Sverige. Är faktiskt lite sugen på en utav de, för behöver verkligen en ny väska så hade tänk att önska mig i present men vet inte riktigt vilken men eftersom inte så många har märket Coach i vår ålder i Sverige så tänkte jag att de var perfekt :D Så vi får se om jag önskar mig en sån eller någon annan sort, tycker även Michel Kors har jätte snygga men ALLA har det och är inte de sjukt tråkigt att ha likadant som alla andra liksom? Så säger nog nej till de, ska kolla lite Jimmy Choo om de har några snygga väskor också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0