Tja tja bloggen

 
Hej, förlåt för nästan ingen bloggning igår, det var faktiskt dåligt av mig men hade verkligen ingen ork när jag kom hem, var tvungen att ta det lugnt tänka lite och sådära så ja :D Men igår var ju jag hos frisören för blev typ helt blond ;) ska lägga upp bild så fort jag kommer hem så får ni se om jag hittar något bra ljus att fota i, jag tycker iallafall det blev bra, vill ha lite blondare men de går inte att fixa på mitt hår just nu utan de kommer av solen och sen får jag använda blondispray så till sommaren kommer det vara perfa ;) Min frisör jag hade nu när jag slinga de hära gångerna är så himla snäll han köpte mat och allt till mig för jag var hungrig :D Men sen åkte jag iallafall vidare och tränade men hade verkligen ingen lust, kändes bara tråkig och oinspererad och man kan ju ha sånna dagar och då är de inte ens någon ide att tvinga kroppen men jag sprang iallafall en halvtimme och sen strechade så det var väl helt okej men ändå! Just nu håller jag iallafall på att snapchattar lite med Fabian för har så himla tråkigt så ni kan ju snapchatta mig *alkesjoo* Var inte blyga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0