10 saker ni inte visste om mig.

1, Jag hatar thaimat och kinamat och sånna där äckliga blandningar. 
 
2, När jag var liten prata jag typiskt stockholmska som en bitch typ.

 
3,Jag är typ rädd för mörker, eller får demperation utav det och tänker på döden och samma med gamla hus/saker osv..
 
4,Jag har hur mycket kläder som helst både som hänger och i lådor men jag använder inte ens en tredjedel.
 
5, När jag mår dåligt lyssnar jag på musik och kollar efter citat eller kollar på One Tree Hill och båda får mig att må så mycket bättre, ja det är konstigt. 
 
6, Jag längtar sååå till gymnasiet och börja om och kanske slippa all drama, men innan de längtar jag till sommaren asså åh kom nu. 
 
7, Ingen vet hur jag känner just nu med mig själv och för alla andra.
 
8, Min förebild är Brooke Davis, personen hon är i filmen eftersom det så jag vet hur hon är.
 
9, Jag har 5 st småsyskon 
 
10, Jag HATAR Sverige, kallt tråkigt och mörkt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erik Engbom

Thight kropp, adda mig på fb så kan vi snacka lite :)

2013-01-14 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0