1,5 års gamla bilder och ja mina ögonbryn är sjukt fula

Vad tycker ni blondin eller brunett? Jag är ju naturligt blond så som det är på bilderna nedan. Just nu är jag väl ljubrun men blonda slingor men ska gå till frisören i början av februari för att slinga håret blondare! Om jag inte skulle passa i blont eller att jag inte trivs med det kan jag bara tona håret mörkt eftersom det går bort efter 20 tvättar och inte färga det igen, ångrar det verkligen. Det sliter bara och man måste färga utväxten hela tiden. 
Så ja till sommaren iallafall är jag blond igen och kan alltid hoppas att mitt hår har växt ut mer också, saknar verkligen min längd på mitt hår från förut :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0