Bio med systern min

Japp nu är jag tillbaka. Jag är väldigt ledsen för dagens bloggande men har verkligen inte hunnit med och darför bad jag värdens bästa Hannah blogga och snäll som hon är gjorde hon det :D Okej nu ska jag berätta vad jag gjort. 
Idag sluta vi kl tolv så sjukt skönt så jag drog hem direkt och hade sällskap med Sofia och Annie på tåget myyyys. Men iallafall när jag kom och så var pappa hemma så han fixa pannkakor till mig direkt eftersom jag inte ätit något i skolan. Men efter det så dushade jag och sedan fixade mig till hög musik och försökte verkligen skynda mig så jag skulle hinna det men nej så seg som jag är så ja. Men var tvungen att springa till tåget sen som vanligt, jag fattar inte vissa gånger börjar jag fixa mig typ två timmar innan men ändå måste jag ALLTID springa. Vet inte vad det är men jag går typ när man verkligen måste gå så man inte missar tåget. Sjukt haha! Juste har inte kunnat mobilblogga heller eftersom jag inte har något internet kvar på mobilen..Men jag åkte iallfall till Cornelias skola där Filippa mötte mig så jag skulle gå rätt haha men sen tog jag med mig Corneila och åkte till centrum, hon fick en glass på donken medans vi väntade på bussen. Sen tog vi bussen till heron för att gå på bio och åt även donken där eller jag åt typ inget men hon gjorde :) Vi såg de fem legenderna, jag tycker faktiskt den var skit bra haha! Men sen hämta mamma oss och jag åkte till stationen för att ta tåget till centralen. Eftersom pappa brukar få förhandsvisningar och event saker och sånt av sitt jobb hade han fått en förhandsvisning på pitch perfect idag trodde vi...Så skulle möta upp Jennie för att se den så ringer hon och säger att pappa tagit fel och att det var nästa vecka..bah suck.. men fortsatte bara med tåget så kunde jag komma hem och uppdatera till er :D Får kolla på den nästa vecka bara, den verkar sjuuuukt bra iallafalll! Funderar på om jag ska göra en del 1 på frågestunden idag också! Men får se puss vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0