Blooooondie

Kom hem för 20 min sen kanske? Ja jag vet inte men blev ju lite senare en vad jag hade tänkt hem pg att det var någon olycka som hade hänt så alla tåg mellan södertälje-märsta var inställda så tog tunnelbanan så pappa kunde hämta mig vilket var skönt iallafall. Vet ni? när jag väntar på tåget är det en tjej som tappar mobilen på spåret och tunnelbanan ska gå om 1 min så är det en kille som hoppar ner och hämtar den, fyfan vad läskigt tänk om tåget kommit liksom. Jaja direkt när jag kom hem åt jag har inte ätit något sen frukost så var sjukt hungrig. 
Men ja mitt hår ;) Det är rätt blond lite mörkare i nedrehåret och underhåret. Just nu är det inte direkt den dära blonda färgen jag vill ha men lite svårt att få den nu pg att jag färgat mitt hår många gånger osv och kommer bli lättare att få den i sommar när håret bleks så längtar dit men det här funkar tills vidare. Jag ska ta bilder som jag lägger ut ikväll men det får bli lite senare för ska kolla top model Sverige vid 9 och sedan dusha så får bli då! Ska försöka hinna fixa något inlägg till innan jag kollar på det annars blir det flera ikväll puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0