Bokat resa

Japp nu har min familj bokat in en resa till Mallorca, vi ska även åka med min farmor och farfar och pappas brorsa och hans tjej. Ska bli jätte skönt, älskar verkligen Mallorca känner mig typ hemma. Har varit där 10 gånger innan kanske så vet alla resteranger som är bra och hotell och hur bra allt är där, super skönt. Och det jag tycker är otroligt bra också är att det är mycket svenskar som åker dit och hatar att känna mig typ ensam i ett språk man inte kan darför känns de skönt att ha massa svenskar omkring sig och så! Vi ska bo på ett jätte fint hotel precis vid stranden som heter Sunwing Alcudia Beach. Vi åker den tredje augusti tror jag det var och är borta i två veckor!! Längar jätte mycket, plus ni som inte visste de så åker jag och min kompis Tuva med min pappa och hans tjej till london den 16 mars för massa shopping! 
Här är lite bilder på hotelet iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0