Dreams

Jag har väldigt många stora drömmar men vet ni? Jag tror på att varenda en kommer att gå i uppfyllelse för annars gör dem inte de, även om jag inte har utseendet eller talangen kan man ändå få ihop sina drömmar på ett eller annat sätt. Jag vill flytta ifrån det hemska Sverige där allt är så mörkt och tråkigt. Jag vill flytta till USA och efter gymnasiet och bo i en lägenhet mitt i staden när jag pluggar, där det redan börjar bli ljust om dagarna 3 på natten och där du kan gå ner till standen vilken dag i veckansom helst och gå ut och springa på stranden på morgonen eller gå och shoppa i alla deras underbara affärer med massa märkes kläder som man kan drukna i. När jag precis flyttat dit är jag är runt 18 vill jag ha ett eget fik som jag äger och jobbar på medans jag pluggar där i tre år till, lär mig engelska och kommer närmare mitt klädföretag. Medans jag gör det vill jag även försöka att bli Victoria Secret modell och efter jag pluggat klart ska jag jobba som det några år och samtidigt ska jag skapa en egen klädlinje. Eftersom jag varit VS modell kommer många vilja köpa kläder av mig och det är då mitt företag går uppåt. Jag vill kunna göra kläder som JAG tycker om, dem behöver inte vara annerlunda osv men tänk dig när du har på dig ett plagg är det oftast något du vill kunna förendra på det, lägga till något eller ta bort något. Och tänk att kunna göra de? Lyckan liksom. Jag vill träffa en underbar pojkvän i Sverige eller i Usa som är hockeyproffs och ska vara snygg och ha ett hjärta av guld som jag alltid kan prata med som hjälper mig upp när jag ligger på botten, vi ska bo i ett hus vid stranden i LA eller något annat bra och ha otroligt stort vitt hus med högt i tak och ljusa väggar och stora fönster där ljuset kan komma in, det ska ligga högt uppe och man kan kolla ut över hela staden på ena sidan och ut över stranden/havet på andra sidan. Jag vill ha en pool sen på ena sidan är de som ett stup ner och där nere är havet, som i Wild Child om ni har sett den. Jag och min pojkvän ska gifta oss på en strand en sommardag med bara våra nära vänner och släkt och dansa i solnedgången. Efter det ska vi skaffa tre barn med jätte blåa ögon och blont hår som jag älska över hela mitt hjärta och vara jorden bästa mamma. Jag ska skämma bort dem och dem ska ha så otroligt snygga kläder men ändå ska jag uppfostra dem fast på ett bra sätt. Dem kommer alltid kunna prata med mig om det är något och berätta allt för mig och kunna gråta i min famn för jag kommer aldrig dömma dem. Jag vill inte leva det där tråkiga rutin livet att man går upp går till jobbet kommer hem äter middag kollar på tv och sedan går och lägger sig. ALDRIG. Så otroligt tråkigt, vill leva och göra spontana saker. Jag vill kunna åka till jobbet när jag vill och jobba hemma, hinna vara med min familj och mina vänner. Jag ska leva mitt drömliv och det kommer bli så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0