Film nu som vanligt!

Har precis dushat och tränade även lite innan i cirka 20 min inte så mycket men alltid något! Tog outfit bilder innan som jag skulle lägga upp till er men så märker jag nu att jag inte hade något minneskort i så ingen av bilderna sparades så det blev inte så bra men jag hade iallafall ett vanligt tight vitt linne från gina tricot som var instoppat i ett par bootcut jeans från diesel. Enkel outfit men ja! Ska lägga mig och kolla klart på resten av I'm number four, kanske även sätter på Hannah Montana the movie efter haha. Den är faktiskt jätte bra :D Men blir jätte glad av era fina komentarer och att ni komenterar så mycket och att även statistiken har höjs rejält! Tack mina fina! 
 
Bild från i sommras, kolla mitt hååååååår :o vill ha långt igen!
 

Kommentarer
Postat av: Disa

Kan du lägga upp bild på dina Victoria Secret skönhetssaker? Body Splasher och såna dära!
Sen berätta vilken som är din favvo?
Puss love your blogg (:

2013-01-23 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0