Frågestund svar del 2

Fråga av Anonym/Svar av Johanna

Jätte fin blogg! 
1. 5 bästa magövningar du gör + andra tränings övningar? Jag lovar nu att jag ska göra ett inlägg om det i helgen eller nästa vecka, pappa ska lära mig lite nya också sa han för någon dag sen och då kan jag skriva ut det. Kan skriva dem fem bästa för mage rumpa benen eftersom det brukar vara det som folk vill träna. 
2. vad använder du för smink?  Jag lovar att göra ett inlägg eller video om det i helgen eller nästa vecka med!      5. favorit affär?  Asså det är väldigt svårt att säga men om det är bland "vanliga" affärer som hm och det är de nog Zara och Vero moda. Annars skulle jag nog välja någon märkes affär fast vet inte riktigt vilken så kanske NK är lättast att ta ;)                                                                                                                                     6. 5 bästa låtarna? Jag byter ofta låtar, det kommer en ny jag lyssnar sönder på den tills den inte e bra längre men just nu tycker jag nog dem hära! Eller så lyssnar jag på dem för de betyder något för mig. 

 
Fråga av Matilda/Svar av Johanna. 

Älskar verkligen din blogg du får inte sluta som förut. Ska väl egentligen ställa frågor så här kommer dom! Åh vad glad jag blir, nejdå det ska jag inte! Tack sötnos! 
1. Vad gillar du mest hos dig själv? Det finns tre saker där uppe som jag skrivit men jag kan inte säga att jag är speciellt jätte nöjd med något om mig men det funkar! 
2. Vilka vänner hade du när du gick i solfagraskolan? Den jag var mest med var Tuva sen var jag ju mycket med andra personer också som Hannah, Linnea, Dennis, Frida osv...
3. Hur länge får du vara ute på kvällarna vardag/helg? Ja du..det har jag inte direkt något svar till! Det spelar ju roll vad det är jag ska göra och om det är vinter eller sommar osv.. Men nu på vinter kan jag tänka mig att jag måste vara hemma kring 10 iaf när jag har skola nästa dag sen är inte det en speciell tid så om jag ska göra något kan jag säkert vara ute längre. Och på helgerna kanske kring 11-12 beronde på vad jag ska göra. På sommaren kanske det blir 11-12 på vardagar och senare på helger! Ja det beror helt på allt kan man säga :D 

 

Fråga av Eva/Svar av Johanna.

Vad heter dina syskon? Alexander, Isak, Wilma och Cornelia, Filippa
Hur sminkar du dig? Som sagt så ska jag göra ett inlägg eller video om det.
Kan du lägga ut mer videobloggar? Ja abosult det ska jag försöka med!

 
 
Fråga av Linda/Svar av Johanna.

Hur lång är du? 169 :(
Vad såg du för filmer på bio?  Dem tre senaste jag sett är det fem legenderna, the hobbit och wallander om du menade det :)
Varför tränar du? Du har ju fan perfekt kropp! För jag absoult inte har perfekt kropp och vill få jätte fin till sommaren men tack ändå :D 

 
 
 
Fråga av Kaffehörnan/Svar av Johanna.

Vad har för mål med bloggen? Mål och mål, har inte direkt något mål men självklart skulle jag vilja få en stor känd blogg även om det är väldigt svårt!

 
Fråga av Filippa/Svar av Johanna.

Bråkar du med många just nu? Bråkar och bråkar, det finns dem jag inte längre pratar med! 
Hade du och Jesper något på g? Nej det hade vi inte allt var bara ett stort misstag! 
Hur många har du haft sex med? Privat
Vem var den senaste? Privat 
När fyller du år? 25 maj
Vad önskar du dig? Ingen aning faktiskt! Lite kul att vissa som redan komenterat min gamla blogg kommenterar igen på min blogg nu :)

Fråga av Gerda/Svar av Johanna. 

Hur ska en drömkille vara/se ut för dig? Min abouslta dröm kille skulle vara blond eller blond mörk typ men jätte fina blåa ögon. Han ska ha fin kropp och den ska vara lite solbränd. Men viktigaste av allt ska han vara jätte snäll mot mig han ska alltid finnas där för mig och alltid hjälpa mig upp om jag mår dåligt. Ha bra humor och vi ska skratta mycket tillsammans och jag ska känna något alldeles speciellt för honom. Jag ska kunna berätta allting för han utan att han säger det till alla och ja jag ska må ritkigt bra när jag är med honom.
Om du skulle tatuera in ett citat vilket skulle det vara? Make them wonder why you are still smiling.
Vad är det värsta du vet? Gud vad svårt det skulle nog vara falska vänner. Dem som snackar skit om varandra och sedan blir dem kompisar efter en dag eller att dem inte alltid finns där som dem sa och ja allt dom sa var bara ingen mening för allt var en lögn.
Vad är det bästa du vet? Sjukt svårt men jag skulle helt seriöst säga att det är att shoppa det får en att må så bra!
Vad kan du inte stå imot? Jag kan verkligen inte se folk ledsna det går inte, spelar ingen roll om jag inte känner den personen eller om jag hatar den får ändå jätte ont i hjärtat. Om jag skulle se någon i skolan gråta skulle jag gå fram till den direkt typ, spelar ingen roll vad den gjort mot mig för jag kan faktiskt inte stå imot det.
Om du fick 1 miljon vad skulle du göra då? Hmmm... det var svårt! Jag skulle nog spara 900 tusen och med hundra tusen skulle jag shoppa, resa ja sånt där man vill göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0