Godmorgon!!

Godmorgon mina änglar! Eller inte godmorgon kanske men ja eftersom det är första inlägget så ja :) Jag vaknade kring elva av att pappa frågade om jag ville ha frukost och det ville jag ju och då gick han ut och fixade de! Skönt, älskar att gå upp så är allt redan klart hehe! Idag har jag inte gjort så mycket, pappa och dom åkte iväg och spela hockey så satte på hög musik och gjorde mig själv på riktigt bra humör "dance your tears away" Idag ska jag träffa Sebbe tror jag, han skulle smsa efter sin träning, tror han gjort de men orkar inte gå bort till mobilen i högtalaren haha! Vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske kolla One Tree Hill! Juste jag kolla klart på den sista säsongen idag, jag dör, vad ska jag göra nu? asså satt och skratta och grätt i slutet för det är så sjukt bra. Det får en på så jävla bra humör och hjälper en när man mår dåligt, om de brann och jag skulle ta med mig saker ut från mitt rum skulle det vara mobil, laddare och mina One Tree Hill boxar. Hehe! Men ska börja om igen tror jag, ni som inte sett det borde verkligen se det, det finns på www.swefilmer.com iallafall upp till 7an! Men nu måste jag börja fixa mig och så, puss puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0