Hejhej bloooggeeeen

Sista inlägget från datorn tror jag, det är för den laddar ut skit snabbt och ligger inte nära något elutag så kan inte ladda skiten -.- Men ja ska snart försöka att sova så jag får min skönhetssömn som jag aldrig får och kolla någon film eller något. Imorgon ska jag träffa Hannah och fixa lite saker i hennes skola ;) sen åker jag hem för ska till stan med pappa och kolla träningskläder eftersom jag behöver hehe! Senare runt 9 ska jag och Jennie på bio på förhandsvisning av pitch perfect den verkar faktiskt grym så det ska bli roligt!  Men nu stängs datorn av så måste skynda, och där stängdes den av. Haha tur att inlägget sparades. Hitta utag nära nu så nu funkar det super! :D Men puss puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0