Idaaaaaaaag

 
Hejsaaaaan, är hos mickis nu. Ska sova här i natt super mysigt, mormor är också här så vi ska kolla på tv och lite så. Idag i skolan fick vi sluta tidigare pg ja lite saker förklarar senare, men sen iallafall så mötte jag upp Hannah i hennes skola och fick sitta helt ensam och vänta på henne. Men sen försökte jag fixa lite saker där borta med henne och så..;) Och det hon skrev förut är inte sant, jag drev bara hahaha så tro inte att det är sant :p Men iallafall sen drog vi in till stan för att äta på jeansen så satt där i två timmar kanske och åt och prata och så, super mysigt. Sen kolla vi lite på kläder, fick med mig en enkel tröja som liksom är lite sportigt och tycker det är hur snyggt som helst att matcha det med stil om ni förstår. Lite som Kenza gör! Men sen åkte vi hem till mig och senare tog vi samma tåg och jag till Mickis och hon hem. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0