Kommentar

Kan inte du tipsa om bra filmer eller typ bra viktiga appar du har? ;)
 

Jo abosolut, min favorit är ju One Tree Hill fast det är ju inte direkt någon film utan en serie men den kan jag ändå tipsa er om jätte mycket. Det är grymt speciellt om man mår dåligt, man mår så mycket bättre av att se det. Men om vi går till filmer skulle jag nog säga alla av Nicolas Sparks, själv äääääälskar jag kärleksfilmer så det kan nog vara det. Men iallafall typ The notebook och alla dom där! Om ni vill att jag ska berätta alla är de bara att komentera det. Appar... jag har knappt några appar jag har dem enkla som instagram, kik, spotify osv..inga speciella! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0