Kul kul...

Senaste
Låt du hörde: 2012 låten
Film du såg: The last song
Mat du åt: Pasta och nån köttgrej
Kram: Wilma haha
Puss: Viktor
Känslan: Happy like always
Bråk: Min kompis
Resa: Turkiet
Glädje: När min kompis skrev en sak
Längtan: London
Personen du träffade: Pappa
Personen du pratade i telefon med: Sebbe
Personen du fick sms av: Viktor
Antingen-eller-frågor
Storstad eller landet: Storstad
Hamburgare eller pizza: Det beror på vart man äter
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Chihuahua
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet 
Mcdonalds eller Max: Donken såklart
Vin eller öl: Hmmmmmm----
Charter eller skidsemester: Charter
Sverige eller utlandet: Utlandet
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Sommar eller vinter: Sommar
 
Fem saker ni alltid har i kylskåpet
- Mjölk
- Jucie
- Smör 
- Vatten från kylskåpet haha
- ägg typ
 
Fyra saker du inte kan vara utan
- Musik
- Pengar
- Mobil
- Mina Oth 
 
Tre saker du absolut inte kan äta
- Äckliga blandningar som wok och sånt där, ew. 
- Blodpudding
- Kokt korv
 
Två saker som gör dig glad
- Citat och musik haha
- Mina familj/vänner
 
En sak du gör varje vecka
- Går till skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0