Lite fakta sisådär

Ligger i min säng här hos mamma. Ligger och smsar med lite roliga personer men snart ska jag nog sätta på en film och försöka sova. När jag kom hem hit idag kolla vi bara på tv och pratade och lite så inget speciellt. Sen gick jag och dusha, träna även en 20 min styrka innan, skönt! Vissa delar om min kropp skakar för jag tränat dem så mycket, hade ju träningsvärk från igår också så ja. Imorgon fyller min lillasyster Cornelia 7 år, så mamma kommer in och väcker mig innan så ska vi gå in och sjunga för henne och ge presenter osv..Tänkte faktiskt också ge en present iår, i vanligafall brukar jag inte orka ge det men tycker det är otroligt kul igentligen faktiskt! Men hon ska iaf få att jag kommer och hämtar henne på skolan så åker vi till stan eller heron eller något för att kolla på bio kanske äta något och så lite mysigt :) Eftersom jag kommer bli väckt rikitgt tidigt imorgon kanske jag hinner blogga snabbt innan jag går också! men vi hör imorgon puss puss ♥
 
Mina bebisar vad smååååååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0