Lite intressant fakta eller inte

Hey sitter och äter avokado och pommfrites krydda, seriöst det bästa som finns så jävla gott, haha! Idag ska jag åka till Mickis och sova där, ska bli skönt älskar att sova där och så lite mysigt! Imorgon börjar vi kl 10,35 ska bli så skönt att få sovmorgon, vi har typ alltid håltimmar idag slutade vi 11,55 också så det var också skönt men vill ju få bra betyg också ;) Min syslöjd lärare hade faktiskt pratat med våran mentor att jag var jätte duktig där och det är ju bra eftersom jag vill starta ett eget klädföretag :D Outfiten kommer sen också och lite fler inlägg men hade bara mjukisar och en tshirt på mig idag, så jävla skönt faktiskt men hatar att ha det igentligen...jaja! Kommer mer inlägg senare puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0