Magic Mike

Idag kom jag hem efter jag varit med Sebbe och hans kompis, Albin tror jag han hette. Sen hade pappa hyrt en film så vi kollade på den, eller jag sa att han skulle hyra den haha! Men det var iallafall Magic Mike asså fyfan vad Channing Tatum och Alex Pettyfer är snygga
 
dör ju. Åt klass och hallon och så lite mysigt hihi! Nu har jag typ suttit och smsat och bloggat fixat lite saker och så och nu tänkte jag lägga mig och kolla lite avsnitt av One Tree Hill, snart har jag kollat klart på hela serien :( vad ska jag göra då? börja om!! Hahahaha men imorgon ska jag möta upp Hannah i stan för att fika och prata om allting, ska bli mysigt! Sen kanske vi drar hem till någon eller så åker jag och träffar Sebbe eller något. Har fått han att kolla One Tree Hill om jag är med så vi måste göra det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0