Min ängel

Det är synd att det ska vara såhära. Du och jag gick igenom eld eller vatten för varandra, fanns alltid på varandras sida och var med varandra hela tiden, gjorde allt för första gången tillsammans. Det var du och jag mot världen och inga jävla falska idioter kunde komma imellan oss. Det var alltid dig jag vände mig till om något var fel, du visste ALLT om mig. Du var min bästavän och vi sa att vi alltid skulle vara det, vad hände med de? När jag skriver det här rinner tårarna ner för min kind för du betydde allt för mig. Det var du som ville ha det såhära inte jag, du valde henne före mig det var inte jag. Så du kan inte komma sen och säga att det var jag som inte ville vara med dig för du vet att jag alltid ville det och att jag fortfarande vill det och kommer alltid vilja. Utan dig känner jag mig tom, du och jag var som systrar, Det som sårar mig mest är att du är lycklig och klarar dig lika bra utan mig och inte bryr dig. 
Det var du och jag som skulle vara gudmor till varandras barn och våra barn skulle bli bästakompisar som vi var. Det var du som förstod mig, som kunde få mig skatta även fast allt jag ville göra va att gråta. Jag kunde inte vara sur på dig längre en en timme högst för jag hade saker att berätta och säga. Du fanns alltid där och var där med mig när ingen annan var det. Du jag jag har delat dem mesta skratten och gråtten tillsammans.Allt som hänt på den senaste tiden har sårat mig och gjort mig till värdens svagaste människa och vet du vad det värsta med det här är? Att inte ha dig vid min sida. Du har gått vidare, träffat nya människor som verkar göra dig gladare och jag är glad för din skull, Folk tog oss som samma person för vi var så lika varandra, det var dig jag hade som roligast med, med dig då var det mitt äkta leende kom fram på läpparna. Trodde aldrig det skulle bli såhära mellan oss, bara sviker varandra och du sårar mig med fejk leendet du ger mig i skolan eller saker du säger eller gör. Vet att du inte förstår det för jag har det bakom ett fejk leende. Men igentligen skulle jag bara vilja ställa mig och skrika och gråta, ingen förstår hur jag sårad jag känner mig när jag inte har dig. Det känns tomt inom mig som någon kommit och dragit ut det som tog mest plats i mitt hjärta, Kan inte fatta att jag förlorat den personen som betytt mest för mig....Älskar dig så mycket och kommer aldrig kunna låta dig gå <⁄3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0