Min åsikt.

Nu måste jag säga det. Jag tycker verkligen det är äcklig med folk som röker och det luktar äcklig och det är bara äckligt alltihopa! Jag har verkligen inget imot folk som röker eller så tycker bara själva rökningen är äcklig så ta inte illa upp. Men seriöst varför gör ni det? finns de ens någon bra anledning? för att du blir ful och rynkig och gula tänder eller att du kan får större risk att få cancer och dö och inte få leva ditt drömliv. Du gör så dina lungor krymper och får inte in lika mycket luft vilket leder till dålig kondition och det leder till ful kropp. Du luktar äckligt du måste gå ut typ hela tiden. Vill ni att det ska vara så eller? Jag fattar verkligen inte, och ursäkten kan inte vara "jag kan inte sluta för jag är beronde" men om man vill något så kan man, bara sluta göra det. Ni säger att att det är gott, men finns det inte godare saker som glass, godis osv? så mycket godare en en äcklig rök. När jag går förbi en person som röker på stan så vänder jag alltid bort mig, vill ni att det ska vara så när folk går förbi er? Men om ni vill dö och vara fula så gör det, och det värsta e att man tror det är lungt när man e så liten för de ändå inte gör skilland men tänk om några år euw liksom. Jaja det var min åsikt och tycker verkligen alla borde sluta med det som gör det för det finns INGET posetivt med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0