Min dag

Kan ju börja med att berätta vad jag gjort idag. Imorse ringde Sebbe och ringde mig vid 10 och sa att jag skulle gå upp och jag lovade honom att göra de men råkade somna om igen blev väckt av pappa lite senare vid tolv och då gick jag upp och dusha och börja fixa iordning mig. Sen drog jag hem till Fabian där Sebbe och Tyra var, vi gjorde väl inget speciellt direkt, prata spela lite fifa osv...Sedan prata jag lite med Frida och vi bestämde oss för att åka och fika på castello i centrum så jag hoppade på hennes buss så åkte vi dit och satt och prata om massa saker någon timme senare tog vi bussen hem till henne. När vi kom dit hade vi inte speciellt mycket att göra så vi gjorde en driv video där vi såg ut som två fjortisar, videon finns på fridasvaan.blogg.se Sen gick vi och kolla hockey efter vi ätit och så och senare drog jag hem. Nu har jag precis dushat, rakat benen, haft hårinpakning osv så känner mig fräsh. Älskar att göra de! Ja det var väl lite om min dag, imorgon är de skola vilket suger men ska satsa på skolan nu och få sjukt bra betyg så jag kan komma in på de gymnasiumet jag vill gå på. Efter skolan vet jag inte om jag skulle träffa Viktor men tror inte jag kan för måste åka hem till min moster för att hämta mitt smink och det som jag glömde där men vi får se imorgon. Vi hörs puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0