Min helg

Hejsan, förlåt förlåt förlåt! Har inte haft tiden alls till det, har haft fullt upp hela helgen! Men tänkte berätta för er vad jag har gjort här nere :D 
 
Fredag: Jag var hemma från skolan då igen för kände mig inte speciellt bra så kände att jag behövde vara hemma. Tränade och fixade lite hemma och så. Men senare vid 2 tiden åkte jag till Huddinge för att möta upp Hannah och vi drog direkt till centrum och köpte hårfärg till Hannah. Så direkt när vi kom hem till färgade jag hennes hår brunt, blev riktigt bra faktiskt om ni vill höra min åsikt! :D Sen gick vi ner till affären för att köpa taco saker till kvällen! Vi tänkte gå på bio men när vi kollade så började alla bra typ en halvtimme efter så då skulle vi inte hunnit så vi stanna hemma gick upp till Ica igen för att handla glass och godis och kolla film tog massa bilder och det hemma! Jätte mysigt! 
 
 
 
Lördag: Gick upp i rätt bra tid och åt och sedan började vi fixa oss för jag skulle på kalas hemma hos mamma eftersom min lillasyster fyllt år så släkten skulle komma dit och så. Madde,Patrik,My och Jessica hämtade upp mig i centrum och så åkte vi dit. Gjorde inte så mycket där, fikade, pratade med massa och lekte med barnen osv..Senare åkte jag vidare mot Hannah så fixade vi oss lite sen skulle vi dra på bio, och så missar vi självklart bussen och får gå ända till Coop och de kanske tog 40 min? trodde jag skulle dö, kunde inte känna mina ben eller någonting. Men iallafalll tillslut kom vi fram och vi köpte Donken med oss in på bion hehe! Gott vare iaf! Sen kom vi till centrum vid halv 12 eller något där hennes pappa hämta upp oss för att åka hem till henne och sleepaaaa. 
 
Söndag: Vi vaknade vid 10 kanske eller blev väckta eftersom Hannah skulle städa sitt rum haha. Men vem vare som städa? jo jag! Rensa bokhyllan och allt men de funka ändå sen drog vi till Storängshallen för att träna men de var någon grej där så det gick ju inte speciellt bra så vi bestämde oss för att dra hem till mig och träna. Så när vi kom hem till mig satte vi på hög musik och bara körde! Senare dusha vi åt middag fixa osv.... så tog vi tåget, hon skulle hem och jag skulle till heron för att kolla på bio med min moster Madde och hennes kille Patrik. Vi kollade på The Hobbit, igentligen så hatar jag sånna där konstiga filmer men den var faktiskt riktigt bra. Bättre en förväntat! Så kanske vi kom hem vid 11 och då satte vi på One Tree Hill och myste lite där! 
Ja det var min helg och idag har varit en helt vanlig dag, gick riktigt bra i skolan faktiskt så ja! Mår faktiskt jätte bra idag! :D  Vi hörs puss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0