Min kväll

Kom hem för en stund sen så har inte kunnat blogga tyvärr, har haft ångest hela kvällen men ja nu kan jag äntligen blogga, har ändå ingen skola imorgon bara jag inte blir trött men de ska nog funka. Men iallafall efter skolan drog jag och Hannah hem till mig, tog lite coola bilder haha nej men ni ska få se dem sen och hade skit hög musik och hade det skönt bara, jag började fixa mig till kvällen osv...Senare drog vi in mot stan och jag åkte med Jennie och Anna och Hannah åkte vidare med tåget. Anna är min pappas brors tjej. Men iallfall så mötte vi upp alla eller alla det var typ några stycken i min släkt. Så åt vi på griffins steakhouse, jag tog kött och pommes och bea haha standarden men det var riktigt gott och till efterrätt og jag Crème Brûlée. Trodde det skulle vara jätte äckligt men det var så jävla gott, tycker verkligen ni borde testa det. Det är som en vanlij kräm typ och sen ligger det bränt socker på. Bästa jag ätit! Men iallafall vi satt väl där i 2 och en halv timme kanske sedan gick vi till skybar, det är ett hotell men högst upp så har dom som en stor bar. Det var jätte fin utsikt över allt och så. Vi satt där och pratade om allt möjligt och drack massa dricka osv :) Mysigt! och senare åkte vi hemmåt! Riktigt bra kväll hade jätte roligt och så :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0