New year, new life

Nu har jag bestämt mig och ja jag säger såhära varje gång jag börjar blogga att jag ska fortsätta osv men nu ska jag verkligen försöka att göra de och göra de så bra som möjligt. Det blir nog kring 4-5 inlägg om dagen, kommer lägga upp min outfitt varje dag, tips, vad jag gör osv.. Dom flesta som läser min blogg tror jag redan känner mig men kan ju ändå berätta lite om mig själv, jag heter Johanna Alkesjö och är 14 år och fyller 15 år den 25 maj. Min mamma bor i Huddinge och min pappa i Solna fast nu ett tag har jag bara bott hos min pappa av olika anledningar. Jag går i en skola som heter kvarnbergsskolan i Huddinge i klass 8D. Vet inte riktigt vad jag ska berätta om mig själv men om ni läser min blogg vardagligen så kommer ni nog få reda på mycket och om de är något ni undrar över eller vill säga så kan ni alltid kommentera nedanför inlägget. Ha det bra så länge! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0