Nytt smink :D

Juste glömde lägga upp men det var väl inget speciellt heller men köpte med mig en fondation hem igår när jag åkte hem eftersom min  tagit slut och hatar att sminka mig med smink man inte är van vid så är väl nöjd. Igentligen så älskar jag att shoppa eller igentligen jag gör det och köper nästan alltid upp månadspengen det är därför jag får vecko peng nu så jag inte ska göra slut med den så snabbt haha. Men iallafall men nu sparar jag ju eftersom jag åker till London om en och en halv månad så måste spara sjukt mycket och sen ska jag bara shoppa sönder där. Har ju kring 7000 nu men ska iallafall ha 12 000 med mig. Men ska faktiskt säja sjukt mycket saker på loppis nu på söndag eller nästa. Får massa saker av farmor hon inte vill ha kvar och massa barngrejer osv som vi har och även hemma hos mamma sen får jag ta allt i hela min fasters källare haha. Så då borde jag tjäna ihop väldigt mycket cash, kanske står två gånger för det är ju så värt det. Ni får en princip likadan bild som jag tog förut eftersom kameran ligger på landning haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0