Outfit för imorgon

Tränade lite grann eller i en halvtimme men kände att det var lite segt pg att jag hade sjukt ont och ingen enige helt enkelt men sånna dagar ska man igentligen inte ens ge sig på att börja träna men jag måste verkligen känns typ som allt hänger annars haha..Men iallafall efter så läste jag lite ur min bok eller typ 40 sidor, duktig tjej :D sen fixa pappa toast och yoghurt med hallon i till mig, sen tog jag en dush och nu sitter jag här :p Tänkte göra en fläta i håret snart om mitt hår blir lite mer tort bara. Hoppas det ser helt okej ut imorgon iallafall för varje gång jag gör en fläta så är mitt hår fortf fuktigt på morgonen och de gör så de inte blir några lockar. Hehe! 
Juste jo tog lite bilder på morgondagens outfitt, så skönt att fixa det dagen innan så man har det klart för annars tar det typ 50 år för mig att hitta något att ha på mig och tillslut blir det något enkelt för jag inte har tid. 
Men ja det får bli vita jeans med en jacka som är kort i armarna med en vit trekvartarmad tröja under och lite smycken till det! Ni får outfit bild imorgon med, kände bara att de skulle vara lite kul att lägga upp en nu hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0