Påväg till skolan

Sitter på tåget påväg till skolan just nu. Börjar ju klockan nio, vilket var rätt skönt eftersom vi brukar börja åtta typ varje dag. Men jaja, har sovit två timmar i natt tror jag. Jag kunde verkligen inte sova igår så jag låg och smsa med lite folk och satte även på The notebook! Åh vad jag älskar den filmen. Sen försökte jag verkligen att sova och då var klockan halv 6?....kanske! Fast nu kan jag iallafall vänta tillbaka mitt dygn. Idag har jag på mig en enkel Tommy Hilfiger tröja och sen bara ett par svarta crocker. Sen till de har jag jag en skinjacka och en burberry scarf.

Sen orkar jag verkligen inte med vädret, hatar snö och regn. Kan de inte bara bli sommar!!


Kommentarer
Postat av: Annir

Kan inte du tipsa om bra filmer eller typ bra viktiga appar du har? ;)

2013-01-08 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0