Q/A

Har du några tips hur man ska träna om man tränar hemma? 
Skulle inte du kunna lägga upp ett inlägg när du visar hur du sminkar dig? 
Hur kan du må så bra om du förlorat många nära? 
Har du någon pojkvän om inte skulle du vilja ha? 
Din blogg är grymt bra! kram
 
1, Jag träna ju hemma nu eftersom jag inte går på någon sport men ska ju börja på handboll igen och kanske på cheerliding. Men nu när jag tränar hemma så tränar jag en gång om dagen först går jag ut och springer i 20-30 min och sedan kommer jag hem typ sätter på hög musik i högtalaren och sen kör lite sitapps armhävningar ja vad man nu vill träna för något. 
 
2, Jo självklart kan jag göra det, aningen gör jag ett inlägg steg för steg eller så gör jag ett videoinlägg! 
 
3, Såklart jag saknar tiden vi hade och är ledsen vissa stunder men för det mesta mår jag riktigt bra. Jag vet inte riktigt varför, tror jag lärt mig bearbeta saker på ett helt annat sätt nu en förut och har lättare att lägga saker bakom mig och kolla framåt. Av alla misstag och allt jag gått igenom har jag ändå lärt mig väldigt mycket påvägen vilket jag är glad för. 
 
4, Nej jag har ingen pojkvän och tycker det är otroligt skönt på ett sätt men ändå inte. Självklart vill jag ha en pojkvän men bara om jag är jätte kär i han och fortfarande får leva sitt liv och göra saker för annars mår man bara sämre utav det.
 
Hoppas du fick ett bra svar på varje fråga. Tack sötnos, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0