Svar på frågestunden Del 1 andra kommer imorgon på dagen!

Fråga av Sara/Svar av Johanna.

1. Har du rökt någon gång? Nej det har jag inte.
2. Har du druckit någon gång? Jag har smakat men inte blivit påverkad
3. Vart bor du? Solna med pappa, Huddinge med mamma. Men jag bor aldrig hos min mamma så kan väl säga att jag bor i solna!
4. Har du någon piercing? Nej om inte öronen gills haha!

 

Fråga av Molly Rytter/Svar av Johanna.

1. Vilka/vem är dina bästavänner/vän? Har inte direkt en bästavän av olika anledningar men jag har många nära vänner som alltid finns där för mig och lyser upp mina dagar :)
2. Vad tycker du om mig? Jag tycker du är en sjukt snygg tjej som är otroligt snäll,rolig, finns alltid där och kan prata med dig! och tråkigt att vi bara ses när vi börjar att ses haha! du fattar ;) 
3. Varför är du så jävla snyggggg? Det kan du ju ta och fråga dig själv ;*

Haha PUUSSSS Puss puss mollipolli

 
Fråga av Mikaela/Svar av Johanna.

1. Har du pojkvän? Nepp det har jag ej.
2. Har du någon på g? Kan man inte säga direkt! 
3. Gillar du någon? Nej det gör jag inte och seriöst så sjukt skönt är det. 
4. Vem var du tsm med sist? och hur länge var ni tsm? Kan du lägga upp bild på er? Det var Eric och vi gick lite fram och tillbaka i ett och ett halft år så vet inte riktigt! Självklart!

 

 
 
Fråga av Frida/Svar av Johanna.

1.Hur lång är du? 169,5 
2.Skostorlek? 36-37
3.Bh-storlek? Privat
4.Pojkvän? Nixpix

 
 
Fråga av Viktor/Svar av Johanna.

1. Har du provat knark? Nej
2. Har du provat att snusa? Nej
3. Har du provat att ha sex? Privat

 
 
 Fråga av Annie/Svar av Johanna.

1. Vad tycker du om mig? Super duper söt kramgosig tjej som är jätte snäll och alltid ställer upp för mig. 
2. Hur många syskon har du? Jag har 5 småsyskon 
3. Säg 3 saker som du gillar med dig själv? Oj det var svårt, skulle nog säga att jag har blåa ögon fast tycker inte dem är fint blå men blå är dem iaf :D Att jag kan säga precis de jag skriver på sms i verkligheten med och är inte direkt rädd för att säga vad jag tycker om jag bråkar med någon. Att jag faktiskt inte bryr mig ett skit om vad folk tycker om mig, självklart jag respekterat dem men dem kan tycka jag e pinsam eller har fula kläder osv men jag gör ju inte sakerna för dem eller hur? Det är så skönt att bara inte bry sig. 
Puss Puss <3 Puss puss ♥

 
 
Fråga av Elvira/Svar av Johanna

1. Vad gör du på fritiden? Jag tränar, pluggar, är med kompisar. Ja det vanliga :)
2. Favvo mat/grej att äta? Mat skulle typ vara vanligt kött och pommes och jensen sås.
3. Din stora dröm i livet? Bli Victoria Secret modell och starta ett eget modeföretag i USA
4. Vill du helst vara singel eller i ett förhållande? Det beror helt på, om jag är kär i killen så vill jag ju ha honom såklart men annars väljer jag nog singel det är enklast att inte ha något stabillt fast ändå skönt så står nog på båda föresten :D 

KRAM PUSS

 
 
Fråga av Elin/Svar av Johanna.

1. Vad får du i månadspeng? Jag får 200 kr av pappa i veckan sen får jag 300 av farmor och sen extra pengar av henne om jag städar rummet haha :D  
2. Tycker du det är viktigt att se snygg ut? Nej, eller jag tycker man inte behöver göra sitt sämsta med sitt utseende eller vad man ska säga. Vissa går ju runt som sopphögar typ och håret rufisgt och i ansiktet ser det ut som dem inte sovit på 50 år. Nej men jag tycker man ska göra sitt bästa, se fräsh ut, använda produkter/hår /ansikte/ kropp. Man behöver självklart inte ha smink eller något sånt tycker bara man ska se fräsh ut och ha ett stort leende på läpparna och det är någons insida som gör en så mycket snyggare.
3. Brukar du sminka dig ofta? Yes jag gör det varje dag men ibland brukar jag köra utan maskara :)
4. Hur mycket kostar din dyraste väska, skor, klänning som du köpt? Oj det var svårt men det måste nog vara mina uggs eller sen har ju Jennie ett par skor som jag brukar låna ibland Jimmy Choo Hunter och dem kostar 4000-5000 tror jag! Väska har jag ingen dyr men har tänkt på att köpa en MK men får blir när jag åker till London. Samma med klänning, köper aldrig klänningar så min dyraste har väl varit 900! Har inte varit så mycket för klänningar men har börjat bli de så blir nog mycket sånt i sommar.

Såna skor →

 


5. Är du nöjd med ditt liv? Nöjd och nöjd, just nu är jag glad och mår bra och tycker faktiskt jag gör mitt liv till det bästa som går i min sitvation. Igentligen tycker jag väl det är rätt tråkigt här i Sverige kallt mörkt. Men bara vänta till man blir äldre.

 
 
Fråga av Anonym/Svar av Johanna.

1.är du inget men hon Frida längre som du videobloga med en gång? Jo jag träffar henne i skolan om rasterna och säger hej och så men eftersom vi inte går i samma klass och har inte samma vänner så blir det inte så mycket :)


2.på g med någon? Nepp det kan jag väl inte påstå.
3. 5 snyggaste på din skola tjej och kille? Kan tyvärr inte välja ut fem för har faktiskt ingen aning. 

 
 
Fråga av Nån random/Svar av Johanna.

Är du en tjej? Ja
Är du konstig? Haha kul Eric
Har du hår? Japp
Har du barn? Nex
Vad är ditt bästa minne av OTH? Ingen aning
Vad tänker du på när ja säger Johanna alkesjö? Mig

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0