Tja tja blooooggen

Jag vet jag är sjukt dålig att blogga på dagarna men kanske kan fixa lite tidsinställda på kvällen eller något men så svårt vad man ska blogga om. Men efter skolan mötte jag upp Hannah och vi gjorde lite busiga saker ;) hihi nejdå men iaf sen åkte vi till Storängshallen för att träna. Måste bli fit till sommaren liksom, men vi tränade på olika maskiner det blev nog mest ben och rumpa men även lite mage Men ska nog träna 20 min till innan jag går och dushar också! Men iallafall sen gick vi till centrum för att båda skulle hem till sig, nu har jag precis kommit hem och ätit pannkackor, fyfan vad gott det var! Och duktig som jag var tog jag sylt på ist för socker som jag alltid har, och har inte ätit godis på en vecka heller. Börjar vänja mig utan så är typ aldrig sugen längre. Snart hade jag tänk hoppa in i dushen göra mig fräsh, raka benen, smörja in mig, hårinpacking osv...
Men vi hörs senare puss :)
 
Söta vi var haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0