Todaaay

Sitter hemma nu och lyssnar på musik och försöker reda ut lite saker! Jennie är borta i helgen så ikväll är pappas brosa och hans tjej här hon frågade nyss om jag inte kunde gå upp och köpa godis och hyra film så ska gå ut och göra de nu! Men idag mötte jag upp Hannah i stan vid 4 så kolla vi lite i affärer, jag hitta en gant tröja som jag köptte! Kan lägga ut en bild på den lite senare, sen åt vi på Vapiano och bara prata om allting som hänt osv..Jag har inte träffat henne på evigheter så det var kul att prata och så! Har saknat henne!! Men nu måste jag skynda mig ut så de inte hinner stänga, men jag skriver mer inlägg ikväll/natt det är då jag har tid liksom! Ska även lägga upp dagens outfit och gårdagen! Men vi hörs senare puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0