Torsdags och fredags planer!

Torsdag: Imorgon hade jag tänk åka och hämta min lillasyster på skolan för att gå på bio, vet inte riktigt vad vi ska se men ska nog kolla upp det nu. Ja men hämtar väl henne så åker vi till heron city kanske äter middag och sen går på bio! Mamma hämtar nog oss efter men vet inte ritkigt om jag sover hos mamma eller pappa vi får se. 
 
Fredag: Då ska jag åka och göra min andra gång på mitt hår alltså blondare och Hannah ska följa med, efter det drar jag direkt in till stan för att äta middag med släkten vet inte riktigt vart vi skulle äta med typ något stek house så det blir säkert gott! Vet inte om jag träffar Hannah efter vi får se! 
 
Men nu ska jag nog ta och hoppa in i dushen chioooooo :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0