Tråkigt inlägg

Hejheeej! Idag har jag varit hemma och varti sjuk, har inte orkat blogga något ändå för har inte mått speciellt bra. Har kollat på tre filmer, Starstuck, Never back dawn och I walk to remember! Älskar alla filmerna. Ikväll ska jag äta god middag och så hos mammaeftersom Cornelia fyller år och sen åker jag hem till pappa, blir nog hemma imorgon med. Funderar även på att byta skola, orkar inte med mig längre på lite olika sätt. Så ska jag byta och bara satsa på skolan så jag kan komma in på de gymnasiet jag vill börja i! Men vi hörs senare puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

vilket gymnasium vill du gå i? och vilket program, inriktning?

2013-01-17 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0