Träning!

Hej dålig uppdatering som vanlig när jag lovar bra...Men iallafall så hade vi jätte mysigt igår kväll jag försökte lägga upp en video men det hackade typ så det gick inte att lägga upp den :/ Sen när vi skulle dra så hände en sjukt läskig sak. För när vi kom hem till hennes farmor så var det bara en bil, jag kan svära på mitt eget liv och Hannah såg också det men vi tänkte ju självklart att dem hade tagit den ena bilen och den ena var kvar så det var inget konstigt med det. Men sen när vi ska gå skulle vi springa till bussen så jag går ut tidigare och Hannah står och sätter på sig skorna där inne så frågar jag direkt ba delar dem parkering med någon? Hannah ba nej, så gick hon ut och kolla och börja ropa och kollade om det var någon i bilen och ingen var runt om och hennes farmor var 40 min sen då. Så hon försökte få tag i henne men ingen svarade, och tillslut svarar hon och säger att dom inte använt bilen på hela dagen eller något. Och det läskiga är ju då hur kom bilen dit för den va verkligen EN bil när vi kom...Så jävla läskigt! Men iallafall drog hem rätt tidigt idag eftersom hon skulle ha gäster och träna direkt när jag kom hem, det var ändå ingen hemma så det var skönt. Åh paniken på träning är borta så SKÖÖÖÖNT. Ni ska även få alla bilder vi tog igår och så också. Idag ska jag väl bara mysa ner mig kolla serier, plugga, blogga.. ja som en söndag ska vara efter helgen! Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad brukar du ha i din shaker? Är det protein dricka, isåfall vilken? Vart har du köpt den rosa? Din kropp är jätte fin och såklart din blogg!

2013-01-27 @ 14:49:48
URL: http://sobelles.blogg.se/
Postat av: Sofia

Älskar din blogg, vart köpte du shakern?

2013-01-27 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0