Träning!

Kom hem runt halv fyra och duktig som jag var bestämde jag mig för att jag skulle träna så jag satte på mig lite andra kläder och gick ut och sprang i 30 min. När jag kom hem satte jag på hög musik och gjorde styrka hemma eller ja typ sitapps armhävningar osv i 30 min! Tycker jag varit riktigt duktigt nu faktiskt, stanna inte eller någon gång! Nu ska vi försöka köra såhära 5 gånger i veckan fram till sommaren, tror jag även ska skaffa gymkort men vi får se. Idag var det rätt så skönt i skolan, orkar verkligen inte lägga upp outfitt men jag hade ett par svarta Desiel jeans och min gant tröja. Fick panik imorse, jag lockade mitt hår sen såg jag ut som guldlock så jag var tvungen att platta allt mitt hår igen och det är helt jävla elektiskt nu eftersom jag använde hårinpakning igår. Men tror vi ska äta snart men vi hörs! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0