Träningskläder

Åt nyss och sitter och kollar efter träningskläder behöver verkligen nya så får se om jag klickar hem några kläder och även skor. Så får se lite. Juste skulle ju träna men det kommer ju inte gå speciellt bra eftersom jag har så jävla ont i övre ryggen efter gympan idag måste sträckt mig eller något när jag gjorde bakåt kullebytta haha. Men kör ändå, tror därimot inte att jag kommer att kunna köra något mage men får satsa på benen och rumpan och köra mage litegrann kanske om jag klarar av det. Efter det blir det plugg för mig, har historia prov nästa vecka måste även läsa 150 sidor i en bok tills på fredag helst men kommer aldrig klara av det men ja...
Men vi hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0