Var tvungen att skriva av mig lite ;)

Vissa saker kan ta dig ändå ner till botten men de viktigaste är att du kämpar för att komma upp till toppen igen hur mycket de en sårar dig. Du måste upp, för när du kommit upp och sedan ramlar ner igen kan de göra så jävla ont men du har du så mycket lättare att komma upp igen och ännu lättare för varje gång som går. Allt som inte dödar dig gör dig starkare. Jag är så lycklig just nu för de jag har och hur jag mår, visst har jag förlorat många personer men mår ändå sjukt bra vilket förvånar mig och om dem inte vill ha mig i sina liv behöver dem inte de då sårar dem bara mig och trycker ner mig. Jag kan klara mig utan dem. Så kom ihåg att alltid kämpa till de sista för din dröm,vad du vill eller för att må bra. För en dag kommer du nå den om du kämpar tillräckligt hårt. Håll ditt huvud högt, dina ögon torra, skratta mycket och lev ditt liv för det är så värt att leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0