Veckans planer

Idag: Ska jag väl inte göra speciellt mycket, tänkte städa mitt rum sätta på brun utan sol kanske och dusha göra mig fräsh och lägga mig och kolla på någon film. 
 
Tisdag: Efter skolan drar jag och min kompis Sofia in till stan för att först äta middag och sedan kolla lite prao platser och sen ska vi till östra real. Det är en gymnasium som verkar jätte bra och båda vi skulle vilja börja där, så vi ska åka dit för det är öppet hus och kolla hur det är där och så. Senare åker jag hem till mamma för min syster Cornelia fyller år på Onsdag så ska sjunga för henne på morgonen och så. Tror jag tränar i någon halvtimme när jag kommer hem också. 
 
Onsdag: Inte bestämt något speciellt, antingen åker jag till mamma eftersom Cornelia fyller år eller så åker jag hem tränar, pluggar osv...
 
Torsdag: Vara med Sebbe tror jag, har ju lovat att kolla One Tree Hill med honom eftersom han aldrig sett de och han måste ju se de :D
 
Fredag: Träffa Hannah och köpa färg för ska färga hennes hår mörkt sen hittar vi väl på något roligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0