Wey wey

Har faktiskt tänk på det här nu ett tag att börja skriva dagbok. Låter som jag går i trean men ja typ som i filmen Lol, vill ha någonstans där jag kan berätta mina känslor och hur jag känner och få ut allt från mig som bar så mycket vikt. Så är det bara att när man öppnar boken och börjar skriva så kan alla känslor komma fram och det är att okej att gråta men sen när man sedan stänger boken ska man tårka bort tårarna från ens kinder och vara stark och visa att ingen kan trycka ner mig. Jag tror det är en jätte bra ide iallafall så ska se om de funkar, skulle nog dö bara ifall någon läste den men det ska ingen få. Juste Jennie kom hem med en kalender till mig också, jätte bra att ha så jag vet när saker händer osv.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0