10 saker ni kanske inte visste om mig.

♥ - Jag nyser varje morgon jätte mycket haha. 
 
♥ - Jag får jätte blå ögon när jag gråter. '
 
♥ - Jag kan börja gråta när jag tänker på vissa kläder och kollar på massa fina kläder som jag ska köpa i London osv..låter hur konstigt som helst men det är faktiskt sant :D 
 
♥ - Jag kollar ALLTID bäst före datum på saker och kan inte äta dem om det är en dag gammalt. 
 
♥ - Jag har blviit riktigt nyttig på sista tiden, äter aldrig godis, chips osv och ska även skaffa gymkort. 
 
♥ - Jag ska fixa fransar innan jag åker till london och naglar när jag kommer hem.
♥ - Jag blir aldrig sjukt verkligen ALDRIG och fryser inte mycket heller, gick liksom med skinnjacka i 15 minus i vinter. 
 
♥ - Jag är otroligt lycklig just nu och glad för det jag har, med mina vänner familj osv..
 
♥ - Får panik över folk som luktar äckligt, klarar inte av det. Måste typ byta plats om jag sitter på tåg/buss..
 
♥ - Jag pussar alltid på mobilen och blundar och viskar framför händerna vad jag önskar mig på 09.09, 21,21 ja alla sånna där haha. Spelar ingen roll om jag e bland folk, har som en tvångstanke. 
 

Kommentarer
Postat av: Whrane Abdul

Du mår ju lätt inte bra....

2013-03-05 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0