Glad tjej

Vet ni? En riktigt rolig grej som hände i London var att jag stod och väntade med Tuva och Pappa för att Jennie skulle bli klar och köpa sina grejer på Victoria Secret så står vi vid ingång så är det en mörkhårig kille kanske 19 år som går fram till mig och frågar om jag vill jobba för Abrecombie and Fitch. Först visste jag typ inte vad jag skulle säga för var så chockad så sa bara att jag inte bodde här och då frågade han om jag var här på semester och isånafall hur länge och skulle ju bara vara där i två dagar till då så ja. Men tyckte det var riktigt roligt iallafall och sa hej till han en gång till när jag gick förbi han :D Lite tråkigt bara att jag inte kunde jobba där eftersom jag inte bor i London. Åh vill verkligen bo där nuuuu! Men vi hörs senare puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0