Mitt lov!

Fredag: Första dagen av lovet så åkte jag hem till Mickis och Micke och sov där, köpte hem mat kolla på tv osv..super mysigt! Min fina kusin ♥
 
Lördag: Då åkte jag och badade med dem och även mamma och mina systrar och min andra kusin osv..Lite kul att träffa dem eftersom jag inte gör det så mycket. Sen åkte jag hem till mig och fixade mig sedan mötte jag Linnea, Sofia, Anna vid 8 i centrum och åkte in till stan och fikade på Cafe60. Satt där och prata om allt och inget, jätte mysigt!! Senare åkte de hem och jag och Anna åkte hem och sov hos mig.
 
Söndag: Jag vakna upp med Anna och ingen var hemma för alla var på hockey så vi fixade super god frukost med Smootihe, bär, frukter, mackor osv.. Sen började vi fixa oss och sen kom Linnea och vi åkte in till stan för att ta picture, bilder får ni imorgon!! Men sen åkte vi iallafall hem till Linnea och fixa oss lite och träffade lite folk och sisådär :D Mys!
 
 
Måndag: Vaknade hos Linnea med Anna och det var så himla fint väder så vi satte oss ute och solade faktiskt haha nä men det var så himla varmt och skönt och sen bestämde vi oss för att gå en promenad för att få lite träning liksom så gick i det varma vädret super mysigt. Sen när vi kom tillbaka åkte vi till centrum och mötte Carro och fixade lite saker där och sådär och sedan åkte vi hem till Linnea och jag hämta våra saker och jag och Anna och Carro åkte hem till Carro och senare åkte vi och köpte massa saker till kvällen och sedan kolla vi film och lite sådär och gjorde lite saker och sååå. 
 
Tisdag: Vi vaknade hos Carro och sedan åkte vi till centrum efter vi fixade oss vid 3 kanske och jag åkte hem, skulle ha en hemmakväll hade sovit borta i 5 dagar typ eller med kompisar så det var jätte skönt. Kollade Gossipgirl och lite så. 
 
Onsdag: Jag vaknade fixa lite lunch till mig direkt och sen åkte jag hem till Sebbe där Fabian var, vi prata och gjorde lite saker sådär och sedan åkte vi på bio, vi såg på Ego. Så sjuuukt bra och han som är med är ju inte bara lite snygg..sen åkte vi buss tillsammans men jag åkte hem till Tuva eftersom hon kom hem från Fjällen då så sov jag dära. 
Torsdag: Vaknade hos Tuva och vi åkte in till Söder och kollade på massa olika Vintage och butiker och har hittat en jacka jag ska köpa eller få av pappa när jag kommer hem från London. Kollade i massa affärer som man inte kollat i, super mysigt. Sen åkte jag och träffade en person och efter det mötte jag Anna i centrum för vi hon ville prata om lite saker och självklart att jag ställer upp och vi åkte hem till mig fixade massa mysigt och kolla film och prata massa. 
 
Fredag: Vaknade med Anna hemma hos mig och vi fixade en jätte god frukost och sedan åkte Anna hem och jag mötte upp Sofia och Linnea i centrum och åkte in till Cafe60 och sedan köpte vi lite saker och sedan åkte  hem till Sofia för att sova där, jätte mysigt! 
 
Lördag: Tuva kom till Sofia på söder på morgonen och vi fixade frukost alla tillsammans. Bakade scones och köpte jordgubbar och lite sånt dära. Jätte mysigt! Sen åkte vi hem till oss på kvällen och mötte jag senare Anna, Tuva och Sofia för att gå på bio vid halv 9. Vi såg "du gör mig galen" Mysiiiiigt :D 
 
Söndag:  Då stod vi på loppis, jag Sofia, Tuva, Carro och Anna och fick faktiskt ihop 2000 själv! Så värt det, sen plugga jag och fixa lite saker hemma och sedan mötte jag Anna och va lite med henne och åkte sedan hem eftersom det var skola dagen effer! 
 
 
Lite långt, men det var min vecka. Hoppas ni orkar läsa iallafall! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Puskás ♥

Vart står ni på loppis någon stans & vad brukar du sälja liksom? :) Är det lätt att få ihop pengar? ;)

2013-03-05 @ 17:43:17
URL: http://loovisapuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0