Söt tjej -.-

Har inte haft tid någon tid alls på lovet att blogga, har haft fullt upp hela tiden och kände att det var dåligt att halv blogga bara och orkade inte känna stress över det så jag tog väl en "paus" under lovet men nu kör jag igen som vanligt och ska bli så himla skönt för älskar ju trots allt att blogga! Kommer lägga upp ett inlägg där jag berättar vad jag gjort under lovet och lite sådära. Men är jätte glad för ni som fortfarande klickar er in på min blogg även fast jag inte bloggar så nu ska jag göra er glada :D Men nu håller jag på att skriva min novell och plugga lite till hemkunskapsprovet imorgon och lyssnar lite på Anton Ewald , sjukt hur bra han är och snygg!! Kolla hans läppar liksom :oo haha! Ikväll är det top modell Sverige som jag självklart ska kolla på med pappa och Jennie som vanligt, mysmys! Tror pappa ska förhöra mig typ nu på hemkunskapen så vi hörs sen pusselepuss :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0