Sunshine

Godmorgon! Vaknade för en stund sen och har precis ätit frukost nu. Igår blev de ingen bloggning men jag var bara i skolan och sen åkte jag  och Tuva hem till mig för att fixa mat och sedan köpa gymkort, fick ett årskort av pappa så nu ska jag kötta varje dag :D haha! Sen kom jag väl hem kring halv tio då dusha jag och fixa mig och eftersom pappa var på fotbollsmatch så var de bara jag och Jennie hemma så jag tyckte hon skulle börja kolla PLL så vi kollade första avsnittet utav de :) Sen var jag skit trött så gick och la mig, idag får vi se vad jag ska göra ska iallafall träffa Tuva senare och träna men  vet inte om jag åker själv en gång nu innan!! :) Men vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0