Tjo tjooooo

Hejsan bloggiiii! Sitter och har precis ätit, åt kött och klyftpotatis! Så sjuukt gott haha! Snart ska jag och pappa åka till Ikea för behöver lådor där jag kan lägga i mina kläder speciellt nu efter London. Igår var det faktiskt rätt kul på Cheerlidningen, lärde mig mycket nytt och vi ska prova igen på Söndag. Förlåt att det inte blev någon uppdatering igår men kom hem vid 10 och då kände jag inte för att ta upp någon dator hos Tuva. Men idag slutade vi kring 12 och vi satt kvar lite i skolan sen var jag en stund med Anna och Tuva och sen åkte jag hem fixa lite mat till mig kollade pll och skrev lite på min novell. Måste verkligen bli klar idag. Men ikväll när jag kommer hem ska jag försöka så det blir bra uppdatering, juste har fått bilderna också så dem får ni i nästa inlägg puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0